چک لیست آف پیج سئو و بهبود رتبه در گوگل

همانطور که در سایت شهر موزیک در محتوای به دنبال چک لیست آف پیج سئو و بهبود رتبه در گوگل هستید؟ مطالعه کردید ادامه را در زیر میتوانید دنبال نمایید

4 . زمان بیشتری را در بخش نظرات بگذرانید

ممکن است وسوسه انگیز باشد که همه وب سایت های دیگر را به عنوان رقابت مشاهده کنید. با این حال، معمولاً می‌توانید سایت‌هایی را پیدا کنید که در حوزه انتخابی شما فعالیت می‌کنند، اما رقیب مستقیم شما نیستند.

هنگامی که این سایت ها را شناسایی کردید، ایده خوبی است که در بخش نظرات آنها شرکت کنید. با انجام مداوم مشارکت های مثبت و مفید، می توانید خود را به عنوان یک چهره پیشرو در صنعت قرار دهید.

در نهایت، مخاطبان سایت ممکن است متوجه مشارکت شما شوند و نمایه شما – و در نهایت، وب سایت شما را بررسی کنند. این افزایش دید می تواند تعداد بازدیدکنندگان شما را افزایش دهد و منبع ترافیک جدیدی را به کارنامه شما اضافه کند.

بسیاری از سایت ها همچنین به شما اجازه می دهند پیوندی به سایت خود در نظر اضافه کنید. در حالی که این پیوندها به ویژه قدرتمند نیستند، اما در مورد سئوی خارج از صفحه هر ذره اهمیت دارد.

5 . سرمایه گذاری در سئوی محلی را در نظر بگیرید

اگر یک فروشگاه فیزیکی آجر و ملات دارید، ممکن است بخواهید سرمایه گذاری در سئوی محلی را در نظر بگیرید . این استراتژی شامل بهبود دید شما در نتایج جستجوی محلی Google است.

برای شروع، مطمئن شوید که شرکت خود را به «Google برای کسب‌وکار من» اضافه کرده‌اید . همچنین مهم است که لیست خود را در سایت های بررسی شخص ثالث مانند Yelp و پلتفرم Tripadvisor ادعا کنید :

پلت فرم تریپ ادوایزر.

اطمینان حاصل کنید که نام، آدرس، شماره تلفن و URL وب سایت شما در همه فهرست ها یکسان باشد. علاوه بر این، اگر هر یک از این اطلاعات تغییر کرد، ضروری است که آن را در اسرع وقت به روز کنید. بهتر است برای بهترین تاثیرگذاری اقدام به خرید بک لینک قوی از سایت خرید بک لینک ای آر نمایید

با کنترل این پلتفرم ها، می توانید دید خود را در SERP ها افزایش دهید و سئوی خارج از صفحه خود را رشد دهید.

6 . یک جعبه اشتراک فید RSS اضافه کنید

هر شخصی که وارد وب سایت شما می شود یک برنده بزرگ است. با این حال، تعداد کمی از سایت ها می توانند موفقیت طولانی مدت در سئو را تنها بر اساس بازدیدکنندگان جدید به دست آورند. اگر می‌خواهید یک جریان ثابت از ترافیک را جذب کنید، باید بازدیدکنندگان جدید را به مشتریان وفادار وفادار تبدیل کنید.

به همین دلیل، ممکن است بخواهید بازدیدکنندگان را تشویق کنید تا در فید RSS شما مشترک شوند . این ویژگی به کاربران امکان می دهد تا وب سایت شما را از طریق یک فیدخوان نظارت کنند.

همه سایت های وردپرس دارای پشتیبانی داخلی برای فیدهای RSS هستند. می‌توانید با وارد کردن نشانی اینترنتی سایت خود و به دنبال آن «/feed»، این فید را بررسی کنید:
نمونه فید RSS وردپرس.

می توانید با افزودن یک نماد RSS به سایت خود ، بازدیدکنندگان را تشویق کنید تا در فید RSS خود مشترک شوند . برای بیشترین تأثیر، توصیه می کنیم این نماد را در عناصر تکرارشونده وب سایت خود، مانند نوار کناری یا پاورقی، به نمایش بگذارید.

همچنین می توانید یک فید RSS سفارشی ایجاد کنید تا کنترل کنید چه محتوایی در فید شما ظاهر می شود.

7 . در انجمن ها ارسال کنید

مانند بخش نظرات، انجمن ها می توانند منابع عالی برای ترافیک ارجاع باشند. برای بهترین نتایج، فقط زمانی باید در تاپیک پست کنید که چیز ارزشمندی برای مشارکت در بحث دارید.

همچنین باید از تبلیغ صریح محتوای خود اجتناب کنید. حتی اگر به بخشی از وب‌سایت خود پیوند می‌دهید که سؤال پوستر اصلی را حل می‌کند، کاربر معمولی انجمن شما نسبت به تبلیغ خود بدبین است. در عوض، باید روی ایجاد شهرت مثبت در انجمن های شخص ثالث تمرکز کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.