در مسابقه ملی مهارت‌ها و تعمیر 2025، برترین تکنسین‌های سامسونگ به رقابت، ارتباط و نوآوری می‌پردازند

سامسونگ کر مسابقات سالانه ملی مهارت‌ها و تعمیرات خود را میزبانی کرد و برترین تکنسین‌های تجربه موبایل (MX) و الکترونیک مصرفی (CE) را از سراسر ایالات متحده و کانادا جشن گرفت. این رویدادها تعهد مستمر سامسونگ به ارائه تجربه‌ای مشتری‌محور در خدمات پشتیبانی را نشان می‌دهند و در عین حال سرمایه‌گذاری در توسعه و پیشرفت نیروی کار فنی‌اش را نیز تأکید می‌نمایند.

مطالعات نشان می‌دهند که علاقه به مشاغل فنی همچنان در حال افزایش است، به‌ویژه در میان نسل زد؛ به‌طوری‌که ۴۲٪ از افراد در حال کار یا پیگیری مسیر شغلی در حوزه کارگری یا مشاغل فنی هستند1. رویدادهایی مانند این نقش مهمی در پرورش نسلی جدید از حرفه‌ای‌های آموزش‌دیده و آشنا با فناوری ایفا می‌کنند.

«در سامسونگ، ما بر این باوریم که خدمات مشتریان برتر با تقویت تکنسین‌های‌مان آغاز می‌شود. با سرمایه‌گذاری در توسعه مهارت‌های فنی و خدمات مشتری آن‌ها، اطمینان می‌یابیم که سامسونگ کر همچنان خدمات و راحتی بی‌نظیری را به مشتریان‌مان ارائه می‌دهد»، گفت ماریو دِ کاسترو، سرپرست بخش پشتیبانی مشتری تجربه موبایل در سامسونگ الکترونیک آمریکا. «در حالی که ما به تعهد و تخصص برترین تکنسین‌های‌مان می‌پردازیم، مسیر نسل بعدی حرفه‌ای‌های ماهر را که آینده خدمات مشتریان را شکل می‌دهند، هموار می‌کنیم.»

مسابقه ملی مهارت‌ها و تعمیرات سامسونگ به‌منظور تقویت پایه‌های سامسونگ کر طراحی شده است؛ با ارتقاء مهارت‌های تکنسین‌ها در هر دو زمینه تعمیر فنی و خدمات مشتری. از طریق چالش‌های عملی که سرعت، دقت و مهارت‌های نرم را می‌آزماید، تکنسین‌ها توانایی‌هایی را تقویت می‌کنند که مستقیماً بر تجربه مشتری تأثیر می‌گذارند. این سرمایه‌گذاری تضمین می‌کند که خدمات سریع‌تر و قابل‌اعتمادتری در تمام کانال‌ها، از خدمات حضوری و پستی تا خدمات خانگی و «ما به شما می‌آییم»، ارائه شود و تعهد سامسونگ به کیفیت، راحتی و مراقبت در هر نقطه تماس را تقویت کند.

«ما تیم سامسونگ کر را به خاطر تمرکز مستمرشان بر ارائه خدمات مشتری برتر در تمام شبکه تکنسین‌هایشان که تمام دسته‌بندی‌های محصولات را پوشش می‌دهد، تحسین می‌کنیم»، گفت میشل جیمز، معاون برنامه‌های استراتژیک صنعت در CTIA. «ما افتخار می‌کنیم که تیم گواهینامه WISE به شرکت در این مسابقه سالانه تعمیر تکنسین‌ها که در مرکز آمریکای شمالی شرکت سامسونگ الکترونیک آمریکا برگزار می‌شود، دعوت شد و از تمام تکنسین‌هایی که شایستگی حضور در این رویداد ملی را کسب کردند، تحسین می‌کنیم.»

پشتیبانی

تکنسین‌های CE دقت و حرفه‌ای‌گری خود را به نمایش می‌گذارند

در هفتمین مسابقه سالانه مهارت‌های پشتیبانی CE سامسونگ، ده نفر نهایی از سرتاسر ایالات متحده جمع شدند تا برای دریافت عنوان معتبر «تکنسین برتر» رقابت کنند. فینال این مسابقه که در مرکز آموزش فنی سامسونگ در نیوجرسی برگزار شد، شامل برترین تکنسین‌های هر منطقه بود.

این مسابقه شرکت‌کنندگان را به شبیه‌سازی شرایط واقعی خدمات مشتری وادار کرد؛ از جمله تشخیص مشکل گویی در منزل مشتری، تعویض قطعه با تاکید بر سرعت و دقت، و شرکت در سناریوی مبتنی بر مشتری برای نشان‌دادن مهارت‌های ارتباطی و حل مسئله مؤثر.

«از سامسونگ برای فرصتی که برای رقابت در مقیاس ملی فراهم کرد و این امکان را که بتوانم یک جایزه معتبر را به خانه‌ام برگردانم، سپاسگزارم. این اوج نهایی سفری است که برای هدف واحد برتری در خدمات تجربه می‌شود»، گفت الکس ناحوم، برنده مسابقه مهارت‌ها از سامسونگ الکترونیک آمریکا.

«این مسابقه تجربه‌ای خوب بود که تایید کرد مرا در مسیر صحیح قرار داده و این اطمینان را داد که من بهترین خدمات را ارائه می‌دهم و مشتری مورد مراقبت قرار می‌گیرد»، گفت دیوید سئیکو، برنده مسابقه مهارت‌ها از سامسونگ الکترونیک کانادا. «از سامسونگ برای فراهم کردن این فرصت برای بازدید از مقر مرکزی، دیدن تیمشان و شناخت نحوه عملکرد همه چیز تشکر می‌کنم.»

تکنسین‌های تعمیر MX سرعت، مهارت و سرویس را به سطوح جدید می‌برند

در پنجمین مسابقه سالانه تعمیر MX سامسونگ، ۱۳ تکنسین برتر دستگاه‌های کشور در فضای دانشگاه سامسونگ در پلانوی تگزاس گردهم آمدند. این مسابقه شامل سه مرحله بود؛ تشخیص برای تعیین مشکل، تعمیر مشکل و ارزیابی که شامل دقت، سرعت و کیفیت کار می‌شد.

«این سومین باری است که در این مسابقه شرکت می‌کنم و فکر می‌کنم که این تجربه به من کمک می‌کند تا تکنسین بهتری شوم. اگرچه برای حضور در اینجا به‌عنوان یکی از بهترین تکنسین‌های کشور انتخاب شدم، اما برای تازه‌کاری‌ها مطالعه‌ام را ادامه دادم – همیشه چیزهای جدیدی برای یادگیری وجود دارد»، گفت اندرو کلمسون، برنده مقام اول از uBreakiFix در ویرجینیا. «قبلاً در مقام سوم و دوم قرار گرفتم و این بار مقام اول را به دست آورده‌ام. مطمئناً سال آینده هم اینجا خواهم بود.»

مسابقات امسال بر پایه رهبری مستمر سامسونگ در نظرسنجی شاخص رضایت مشتریان آمریکا (ACSI®) 2025 بنا شده‌اند، پس از کسب رتبه اول در تلویزیون‌ها برای رضایت کلی مشتریان و رتبه اول در تجربه سرویس لوازم خانگی برای دومین سال متوالی2. همچنین کسب رتبه اول در رضایت مشتری، کیفیت سرویس و سهولت ترتیب سرویس3.

تلویزیون‌های سامسونگ نیز در کیفیت محصول، کیفیت سرویس و تجربه سرویس رتبه اول را به دست آوردند. مشتریان عملکرد قوی، ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و طراحی شیک را به‌عنوان عوامل کلیدی رضایت‌مندی اعلام کردند، در حالی که تیم مراقبت برتر سامسونگ و رویکرد مشتری‌محور همچنان برند را متمایز می‌کند.

برندگان هر مسابقه به شرح زیر هستند:

الکترونیک مصرفی تجربه موبایل
مقام اول Alex Nahum – Home Technology Solutions Andrew Coleman – uBreakiFix
مقام دوم Christopher Ross – Ross Technology Sunghee Han (Rocky) – Samsung Mail‑In Service
مقام سوم Cheon Ho Lee – Home Service Network Gary Velazquez – Samsung Branded New Jersey

به‌دنبال اخبار بیشتر یا نیاز به پشتیبانی اضافی از تیم سامسونگ کر هستید؟ کانال یوتیوب سامسونگ کر را بازدید کنید، اپلیکیشن Samsung Members و انجمن‌های سامسونگ را بررسی کنید، یا در هر زمان با ارسال پیام به شماره 1‑800‑SAMSUNG برای گفتگو با یک متخصص سامسونگ کر، با ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *